زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



دانلود رایگان فیلم و آهنگ به صورت مستقیم
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 200
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 75
عضویت: 26 /7 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
مرتضی پاشایی درگذشت....آپدیت 23 آبان
بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد…
این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبتهای ویژه (ای سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود.
به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.
وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.
از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار ، بهنوش بختیاری ، محمد رضا گلزار ، علی کاظمی ، علی لهراسبی ، روزبه نعمت اللهی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، شهرام شکوهی ، هادی کاظمی ، امید جهان ، مازیار فلاحی ، میلاد ترابی ، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضائی و توتونچیان مدیر شرکت ققنوس و سعید عبداللهی عکاس موسیقی و… بودند.با تشکر از مهدی علیاری عزیز بابت این گزارشتکمیلی : ۱۹ آبان / ساعت ۸ شب :در پی انتشار خبر شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم طبیعی مرتضی پاشاییامید حاجیلی خواننده پاپ در مورد آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش گفت : دوستاى عزیزم ، به دعا هاتون و انرژیهاى مثبتتون ادامه بدید … همین الان با پیمان عزیز که همش بیمارستان پیش مرتضى هست تلفنى جویاى حال مرتضى شدم … خدارو شکر حالش از دیروز بهتره … شایعه ممنووووووع….تکمیلی / ۱۰ صبح / ۲۰ آبان ۹۳علی عبدالمالکی خواننده پاپ و از دوستان نزدیک مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش نوشت : عزیزانم حال مرتضی روبه بهبودیه ازدیروز که خیلی بهتره خواهش میکنم شایعات سایتهای مختلف رو باورنکنید مرتضی سرحال ترازگذشته برمیگرده فقط دعاکنید نه شایعه یاعلی “تگ کنید به دست همه برسه شایعه امونمو برید” عاشقتونم شدید

سه شنبه 20 آبان 1393 - 12:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین



ارسال‌ها : 75
عضویت: 26 /7 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 1 RE آخرین وضعیت مرتضی پاشایی
عزیزان برای مرتضی عزیز دعا کنید

برگزارکننده کنسرت های مرتضی پاشایی از تمامی طرفداران و علاقه مندان موسیقی پاپ خواست برای شفای این هنرمند جوان موسیقی دعا کنند. محمدحسین توتونچیان درباره آخرین وضعیت درمانی مرتضی پاشایی خواننده پاپ که این روزها به دلیل تشدید بیماری خود در بیمارستان بستری است، توضیح داد: طی روزهای گذشته و از زمانی که این خواننده در بیمارستان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده تغییر چندانی در وضعیت او مشاهده نشده است و پزشکان از خانواده و مردم خواسته اند که برای او دعا کنند. وی ادامه داد: طی روزهای گذشته مسوولان و هنرمندان زیادی برای ملاقات به بیمارستان مراجعه کردند که من به سهم خودم از همه آنها تشکر می کنم که همراه این هنرمند جوان بودند و در کنار خانواده و دوستان این خواننده برای شفای او دعا کردند. ما تنها چیزی که این روزها ازمردم می خواهیم این است که «مهربانان برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید». این تهیه کننده در معرفی افرادی که طی روزهای گذشته از مرتضی پاشایی در بیمارستان دیدن کرده اند، گفت: علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، دکتر زالی رییس سازمان نظام پزشکی، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، هادی ساعی، علی فتح الله زاده، علی ترابی مدیر عامل انجمن موسیقی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، محمد علیزاده، محسن چاووشی، علی لهراسبی، میلاد ترابی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، محمد نوازی، شیث رضایی، آتیلا حجازی، مهرداد پولادی، گروه سون،سیروان خسروی، محسن یگانه، بهنام صفوی، عمادطالب زاده، روزبه بمانی، افشین یداللهی، سعید عرب، ناصر زینعلی، مهدی احمدوند، مریم حیدرزاده، یاسر بختیاری، مازیار فلاحی، احسان علیخانی، احسان حاج صفی، امید جهان، بهروز رهبری فر، زانیار خسروی، علی عبدالمالکی، غلامعلی کویتی پور، مهراد نصرتی و … از جمله افرادی بودند که در این مدت برای ملاقات با مرتضی پاشایی به بیمارستان آمدند. در همین حال پیمان عیسی زاده رهبر ارکستر کنسرت های این خواننده نیز از طرفداران پاشایی خواست از انتشار و ارسال پیامک هایی که از منابع رسمی منتشر نشده اند شدیدا خودداری کنند چرا که در صورت بروز هر اتفاقی اخبار از سوی خبرگزاری ها و سایت های رسمی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

سه شنبه 20 آبان 1393 - 14:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
farsv آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 18 /8 /1393
محل زندگی: بندر


پاسخ : 2 RE آخرین وضعیت مرتضی پاشایی
تصویر: http:///imgs/2014-10/09352778629058811323.gif

سه شنبه 20 آبان 1393 - 22:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین



ارسال‌ها : 75
عضویت: 26 /7 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 3 RE آخرین وضعیت مرتضی پاشایی
هنرمندان زیادی در صفحات خود در باره بهبود وضعیت مرتضی پاشایی خبر داده اند و گفته اند که وی امروز یا فردا از ای سی یو به بخش منتقل می شود و به زودی به آغوش خانواده باز میگردد.
علی عبدالمالکی از دوستان نزدیک مرتضی پاشایی امروز ۲۲ آبان در صفحه شخصی اش نوشت : خدایاشکرت مرتضی بازم بهتر شده . هموگولوبین سیزده یعنی من عاشقتم پسر که اینقدر محکمی …. اوضاع جسمانی مرتضی پاشایی به مانند دو روز گذشته مساعد بود و تغییر خاصی در وضعیتش ایجاد نشده. البته امروز کمی بهتر از دیروز بود و این روحیه و مقاومت خوب مرتضی هستش که امیدواریم این روند ادامه داشته باشه. چهارشنبه نیز به مانند روزهای گذشته بیمارستان بهمن شلوغ بود و البته باز شایعات و اخبار پراکنده هنوز ادامه دارد.

پنجشنبه 22 آبان 1393 - 16:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین



ارسال‌ها : 75
عضویت: 26 /7 /1393
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 4 RE آخرین وضعیت مرتضی پاشایی....آپدیت 22 آبان
نبض احساس موسیقی ایران قطع شد
صبح امروز جمعه ۲۳ آبان مرتضی پاشایی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد
تصویر: http://www.ariapix.net/wp-content/uploads/pashaei.jpg

جمعه 23 آبان 1393 - 17:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

دانلود رایگان فیلم و آهنگ به صورت مستقیم